შრომატევადი დავალება მქონდა. მე უკმაყოფილო ვიყავი, მაგრამ ტრენერმა მომიწონა და შემაქო, შემისწორა, მიმართულება მომცა, რა გზით და ხერხებით უნდა გამეკეთებინა კორექტირება. მოვუსმინე სხვების დავალების განხილვას. ესეც დამეხმარა. დავალება ჩავასწორე, მგონი კარგია.
ახალი მასალა: მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შეფასებების ადაპტირება; პროექტის შეფასების სქემა; ჯგუფური განხილვის რუბრიკა; პრეზენტაციის რუბრიკა; კვლევის რუბრიკა. ბუკლეტის რუბრიკა. დავალების შერულება გამიადვილდა, იმიტომ რომ პროექტის გეგმის და პრეზენტაციის შედგენისას ღრმად ჩავწვდი დავალების არსს.
გავიხსენეთ ბლუმის ტაქსონომია და გარდნერის ინტელექტები. განვიხილეთ გარდნერისა და ბლუმის მარტიცის მაგალითი. შთაბეჭდილება დიდი იყო, საინტერესო. გამოწვევა უფრო დიდი. ალბათ გამიჭირდება ჩემი პროექტის ფარგლებში გარდნერისა და ბლუმის მატრიცის შედგენა; მაგრამ ვიცი რომ ადამიანის შესაძლებლობებს საზღვარი არ აქვს.
ახალი მასალა: მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შეფასებების ადაპტირება; პროექტის შეფასების სქემა; ჯგუფური განხილვის რუბრიკა; პრეზენტაციის რუბრიკა; კვლევის რუბრიკა. ბუკლეტის რუბრიკა. დავალების შერულება გამიადვილდა, იმიტომ რომ პროექტის გეგმის და პრეზენტაციის შედგენისას ღრმად ჩავწვდი დავალების არსს.
გავიხსენეთ ბლუმის ტაქსონომია და გარდნერის ინტელექტები. განვიხილეთ გარდნერისა და ბლუმის მარტიცის მაგალითი. შთაბეჭდილება დიდი იყო, საინტერესო. გამოწვევა უფრო დიდი. ალბათ გამიჭირდება ჩემი პროექტის ფარგლებში გარდნერისა და ბლუმის მატრიცის შედგენა; მაგრამ ვიცი რომ ადამიანის შესაძლებლობებს საზღვარი არ აქვს.
Комментариев нет:
Отправить комментарий